Wednesday 23 July 2008

Graduation Day

Alhamdulillah, saya berjaya graduate dengan first class dan kini memiliki MEng in Microelectronics. Saya juga bersyukur kerana dikurniakan satu award yang dipanggil The Hector Aikten Wainwright Prize.
Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada ahli keluarga saya terutamanya ibu bapa saya yang tidak jemu memberi dorongan, sokongan serta mendoakan kejayaan saya.
Tidak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang sentiasa membantu saya selama 4 tahun di universiti.
Saya ingin mengucapkan tahniah kepada rakan-rakan saya yang graduate pada tahun ini. Kepada Azri, tahniah diucapkan kerana berjaya menjadi pelajar terbaik di department kita.
Kepada pihak MARA, terima kasih atas sokongan kewangan anda. Tanpa bantuan kewangan pihak MARA, saya pasti tidak akan dapat melanjutkan pengajian di luar negara.
Kepada rakan-rakan yang masih belajar, FOKUS itu adalah amat penting. If we stay focus in everything we do, we can achieve great things. Do not produce works below par or at par. Always strive to work and produce works above par.










8 comments:

[danial][ma] said...

hej! mr.pena...heartiest congratulations on your greatest achievement! may you have a greater year ahead...

Pena Biru said...

thanks a lot my friend

Zu said...

CongratuLatiOn!

Pena Biru said...

thanks

iman said...

tahniah didnt know u won an award.award apa tu?Its a great thing when Malaysian came out as the best in the Department n u too when winning d award.Tahniah again!

Pena Biru said...

[faith] thanks. The Hector Aitken Wainwright Prize acknowledges student who has good all-round engineering ability.

Anonymous said...

Moga dengan anugerah yg Allah kurniakan membakar semangat rahman untuk meningkatkan syiar Islam dengannya...

With success comes responsibility...

Islam now needs man with brain and courage couples with good faith...make sure we be that man, inshaAllah!

Pena Biru said...

mudah2an amin.